سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پویش بهار مهربانی

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان زنجان، به منظور تسلّی دل غم‌دیدگان، کمک به کودکان آسیب دیده، کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق سیل‌زده، پرکردن اوقات فراغت و سرگرمی کودکان در میان هیاهوی آواربرداری و امداد رسانی، نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور اقدام به راه‌اندازی پویش «بهار مهربانی» در قالب اجرای برنامه‌های فرهنگی و ارسال بسته‌های کتاب و اسباب بازی برای آسیب‌دیدگان این مناطق، کرده است .

در این جهت هموطنان در صورت تمایل می‌توانند کتاب‌ها و اسباب بازی‌های اهدایی قابل استفاده(در حد نو) خود را به نزدیکترین کتابخانه عمومی محل زندگی خود تحویل دهند. کتاب‌ها و اسباب بازی‌های اهدایی دریافتی پس از تایید کارشناس منابع استان، از طریق اداره کل کتابخانه های عمومی استان زنجان تجمیع، آماده سازی و به ادارات کل کتابخانه‌های عمومی استان‌های گلستان، خوزستان، لرستان، ایلام و مازندران ارسال خواهد شد.

در این راستا، امیر علی نیک بخش مدیر کل کتابخانه های عمومی استان زنجان با دعوت از آحاد مردم نوعدوست استان زنجان برای پیوستن به پویش بهار مهربانی گفت: پویش بهار مهربانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور در جهت  تسلی و کاهش آلام کودکان مناطق و استانهای سیل زده راه اندازی شده و مرد شریف استان زنجان نیز می توانند با اقدامی فرهنگی و با  اهدای کتاب و اسباب بازی تا حدی دردهای کودکان و نوجوانان مناطق سیل زده را کاهش دهند.

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان زنجان با دعوت مردم برای پیوستن به این پویش و تحویل کتاب ها و اسباب بازی های خود به کتابخانه های عمومی محل سکونت خود گفت: این روزها کودکان و نوجوانان شهرها و روستاهای سیل زده از نظر روحی دچار آلام هستند و کتاب و اجرای برنامه های فرهنگی و هنری نقش موثری ایجاد آرامش و سرگرمی آنان دارد.

نیک بخش از مردم استان خواست تا در صورت علاقمندی کتابها و اسباب بازیهای مورد نظر خود را جهت اهداء به کودکان مناطق سیل زده به کتابخانه های عمومی استان و یا اداره کل کتابخانه های عمومی استان تحویل دهند تا پس از تجمیع به ادارات کل کتابخانه های عمومی استانهای گلستان، خوزستان، لرستان، ایلام و مازندران ارسال شود.




ادامه مطلب

[ یکشنبه 98/1/25 ] [ 10:0 صبح ] [ بابایی ]